امروز دوم مهر...

سلام250f8592f446ee06719de894012a5702.gif من اینجامتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

هی ی تابســــــــــــــتون تمــــــــــــــوم شـــــــــــد ولی من هیچ کاری مفیدی انجام ندادم1237389l5e9y2e4mo.gifدقیقا مثل سال های قبلbd8.gifالبته با این تفاوت که امسال برخلاف سال های قبل که همیشه بخور و بخواب بودو تفریح،تمام وقتمو تو نت بودم بیشتر کلوبputertired.gifدوستای زیادی اینجا پیدا کردم که واقهنی دومسشون دارم loveshower.gifماه رمضون هم که افتاده بود تو شهریور

خلاصه زیاد از خودمو تابستون امسال راضی نبودمyu.gif

ببین اینچه خوجله

نظرات 4 + ارسال نظر
mohsen شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 http://poolasan.blogsky.com

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟

درآمد ماهیانه تا سقف 755,000 تومان در منزل

یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها

با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید

>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://poolasan.blogsky.com

وحید جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:49 http://rez1jok.tk

سلام وبلاگ خوبی از اب در میاد به شرط کار کردن
مطلب بزار

۱ شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:14

عکسکده××فیلمکده
.
.
axaxax.blogsky.com

کمیل یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11

منم خیلی دوست دارم عزیزم....منم تابستونو مفت از دست دادم...خیلی هم غصه میخورم...اخه کلی برنامه داشتم...حالا باید جون بدم که برسم:))
اما میارزید که دوست خوبی مثل تو پیدا کردم:-*:x

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد